Reminder: Niet vergeten! Morgen lekker eten! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Herwin Kieft - WaarBenJij.nu Reminder: Niet vergeten! Morgen lekker eten! - Reisverslag uit Putten, Nederland van Herwin Kieft - WaarBenJij.nu

Reminder: Niet vergeten! Morgen lekker eten!

Blijf op de hoogte en volg Herwin

16 Juli 2014 | Nederland, Putten

Morgen gaan we lekker braaien voor Bulgarije! We gaan al over 13 dagen dus dit is de laatste actie voordat we gaan. Het wordt super lekker weer dus niets staat deze BBQ in de weg om groots en gezellig te worden!

Alleen... hebben jullie je al opgegeven om gezellig te komen? Geef je nu op voor de braai actie van morgen! Mail naar helptabitha@hotmail.com

Hier nog even beknopt de informatie vanuit mijn vorige bericht.
Wanneer: Donderdag 17 juli
Waar: Camping Boslust Putten
Tijd: Vanaf 18:30
Kosten: Volwassenen €13.50
Kinders: 7.50

Zie ik jullie morgen?!

Herwin :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Putten

Herwin

Via deze blog houd ik je op de hoogte van alle ontwikkeling van mijn reis naar Bulgarije. Je kunt hier alles lezen van de aanloop tot de uitvoering. Ik reis op 29 juli tot 9 augustus naar Bulgarije en ga mij hier inzetten voor de weeskinderen en ouderen in het plaatsje Roman. Blijf op de hoogte!

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 3427

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

06 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

07 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: