Activiteiten voor Bulgarije - Reisverslag uit Putten, Nederland van Herwin Kieft - WaarBenJij.nu Activiteiten voor Bulgarije - Reisverslag uit Putten, Nederland van Herwin Kieft - WaarBenJij.nu

Activiteiten voor Bulgarije

Blijf op de hoogte en volg Herwin

12 Juni 2014 | Nederland, Putten

Nog maar een kleine twee maanden en dan gaan we! Op naar Bulgarije om daar onze handen uit de mouwen te steken! Maar voordat we gaan hebben we nog een aantal activiteiten op stapel staan waar ook jullie aan mee mogen doen:

A.s zaterdag 14 juni organiseer ik samen met nog twee vrienden een grote buitenspeelmiddag voor jong en oud. Gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4-12 jaar zijn van harte welkom om samen spelletjes te komen doen. De gezinnen kunnen het tegen elkaar opnemen in een spel boogschieten, krat stapelen, schat zoeken en nog veel meer! Misschien ook leuk om even te komen kijken? De inkomsten gaan rechtstreeks naar het weeshuis en de ouderen in Roman!

Mocht je zin hebben om mee te spelen, jullie zijn van harte welkom tussen 12:00-17:00 aan de veenhuizerweg 13 in Putten.

...daarnaast ben ik ook voor mezelf bezig met het regelen van de laatste dingen voor de reis. De eerste hepatitis A prik zit al in mijn arm en de tweede komt volgende week. Ook ben ik al aan het wennen aan de warme zomerzon door lekker in het zonnetje te studeren haha! Nog even de laatste tentamens halen komende weken en de vakantie en reis naar Bulgarije ligt voor me! Steeds meer mensen vragen of ik er zin in heb, dat heb ik zeker! Super veel zin om op 29 juli te vertrekken!

Maar tot die tijd moet er nog veel geregeld worden en zullen er nog een aantal activiteiten op stapel staan... En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!